• (iOS) Tomb of the Mask чіти глюк все

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Tomb of the Mask ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Tomb of the Mask IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ чіти глюк все ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Tomb of the Mask 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Нармально 2 зірки

    Це хороша гра, але вона робить деякі дивні речі, які гальмують, виправте це, будь ласка

    Крута гра

    Раніше я любив цю гру! Я користуюся ним протягом декількох років, нещодавно перезавантажив його знову і був так роздратований! Вони додали новий розділ до аркадного режиму, який мені дуже подобається, але зараз у грі дуже багато збоїв! Важко грати, тому що екран просто зависне, у мене не було такої проблеми з іншими іграми на моєму пристрої. Вони додали набагато більше реклами. Раніше я був лише тоді, коли ви дивилися рекламу, щоб продовжити, але тепер є реклама після кожного рівня.

    Ну просто не так, як я вже не кажу про те, що не мають права на текст

    Крута гра супер


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :