• (Android/iOS) Koala Crush hile kodu aksaklık noktaları

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Koala Crush ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Koala Crush IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ hile kodu aksaklık noktaları ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Koala Crush 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Oyunu bölen reklamları görmekten hoşlanmıyorum. Bunun dışında dört puan verirdim.

    Ayrıntılara dikkat eden insanlar için harika, eğlenceli bir oyun. Reklamların oyunun ücretsiz kalmasına yardımcı olduğunu anlıyorum ama görünüşe göre seviyelerde ilerledikçe daha fazla reklam ve daha uzun sürüyorlar. Çok olursa silip başka bir tane yükleyeceğim.

    Bu oyun ilk 40'ta bazı garip seviyelerde oynandı. Şimdi 12 saatten fazla oldu ve oyun yüklenecek ve hemen kapanacak. Daha oynamadığın bir oyun nasıl eğlenceli olabilir? Gönderebilmek için sadece bir yıldız verdi. Bu bir yıldız çok fazla.

    Oyunu gerçekten seviyorum, ancak her zaman oyalanıyor ve kapanıyor ve yeniden başlamak zorunda olduğum için aletlerimi kaybediyorum. Ayrıca alışveriş yaptığınızda reklam çıkmayacak diyor. Olmadı ve reklamların miktarı çok saçma. Ayrıca profil resmimi nerede değiştireceğimi bulamıyorum ve puanım görünmüyor. Ve evet güncelledim. Lütfen düzelt!

    Güzel bir oyun ama bir şeyleri havaya uçururken ses efektleri pek iyi değil

    Para açlığı. 50. seviyeye ulaşın ve güçlendirmelere para harcamadan 3 yıldız almak imkansız. Kaldırılıyor.

    Oyunu seviyorum, ancak reklamlar sessize alma ayarlarını geçersiz kılıyor. Yapabilseydim bunun için 0 yıldız verirdim.

    Sevdim, güzel basit, iyi grafikler, güzel seviyeler.

    Oyun, bir seviyeyi geçip geçmeyeceğinizi belirler ve günlük oynamanın ödülleri korkunçtur. Turnuva ödülleri de sahte.

    harika ve sıkıntısına birebir arkadaşlarım harika tavsiye ederim

    Oyun oynamaktan zevk alıyorum!!!! Tüm reklamları olmasa daha iyi olurdu ama sonuçta onu oynamaktan zevk alıyorum!!!!

    Çok eğlenceli ama oyun için yeterli ödül yok. Ayrıca arkadaşlarını oynamaya davet edemez

    Koala Crush Аркады iyv

    Oyun oynamaktan zevk alıyorum. ama çok fazla reklam var. oyun kaldırma. bazı reklamları kaldırın ve 5 yıldız verirdim

    güzel

    Eğlenceli, ancak periyodik olarak donma eğilimindedir.

    Tamam oyun vakit geçirmek için ama 200 lvls'den sonraki reklamlar en kötüsü diğer benzer oyunlar reklamsız aynı şeyi yapıyor...

    Shadow Fight Arena – Ninja PvP Игре улога kybp

    İyi oyun! Tek sorun, her seviyeyi tamamladım ve daha fazlasını yapmaları gerekiyor. Ayrıca, 3 yıldız vermediğim seviyeleri geri alma ve tekrar oynama seçeneğini de istiyorum.

    Bu kadar çok reklam olmasa daha çok zevk alır ve oynardım. Oyun için ödeme yapmaya yardımcı olduklarını biliyorum ama her seviyeden sonra reklamlar var. Oyununuzdan ciddi anlamda uzaklaşıyor!

    Belli bir seviyeye geldiğinizde size kutularda dakika vermeyi bırakıyorlar ve kutulardan can aldığınızda size vermiyorlar.

    Koala Crush Arkadne igre yvm

    Eğlenceli bir oyun ama özgür olabilmem için reklamların olması gerektiğini biliyorum ama her seviyeden sonra biraz can sıkıcı olduğunu düşünüyorum

    Oyundan zevk alıyorum. 66. seviyedeyim ve sürekli telefonumun ana ekranına dönüyor. Bu ağırlaştırıcı.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :